פירוט האימונים

TRX

שיעור המשלב עבודה עם הרצועות, משקל גוף ואביזרי כושר שונים

השיעור בנוי בצורה של תחנות עבודה וסטים לפי זמנים משתנים אימון דינאמי ומגוון המשלב עבודה אירובית, כוח, עבודה על השרירים המייצבים ושרירי הליבה לחיזוק וחיטוב הגוף ושרפת שומן. האימונים מגוונים ומאתגרים, כל אימון הוא חוויה ונוגע בכל מרכיבי הכושר הגופני. היתרון בעבודה עם הרצועות הוא שבעזרתן קל להתאים את האימון לרמה של כל אחד, בעזרת שינוי מנח הגוף ביחס לרצועה כל מתאמנת יכולה לקבוע בעצמה את רמת הקושי של כל תרגיל- להקל ולאתגר לפי רמת הכושר- לכן זהו שיעור שמתאים לכל אחת, מתחילה ומתקדמת.

פונציונאלי

פילאטיס מזרן

שיטת פילאטיס כוללת תרגילים המשולבים עם נשימה כאשר המטרה היא חיזוק השרירים המייצבים ושרירי הליבה של הגוף

התאוריה שעומדת מאחור טוענת שחיזוק שרירים אלו מסייע לשרירים המניעים ומועילים לתנועה. כך שכל תנועה ופעולה המתבצעת ביום יום תיעשה על הצד הטוב ביותר. שיעורי פילאטיס מזרן כוללים תרגילים הנעשים בשכיבה או בעמידה, ללא אביזרים כלל או בלווי אביזרים קטנים כמו גומיה כדור וכ'ו, השיעור מלווה במוזיקה שקטה על מנת לאפשר חיבור לגוף וריכוז בתנועה, הקפדה על שגרת אימונים קבועה תורמת לשיפור היציבה, הגדלת טווחי התנועה, חיזוק רצפת האגן והקלה בכאבי גב וברכיים. האימון מתאים למתחילות, נשים לאחר לידה, נשים בגיל השלישי ולסובלים מפריצת דיסק

עיצוב דינאמי

שיעור המשלב חימום בתנועה והעלאת דופק לצד מוזיקה עולם קצבית ומהנה.

בהמשך נשלב עבודה עם אביזרי הכושר השונים (משקולות ידיים, גומיות, כדורים וכ'ו) בשילוב הפוגות להעלאת דופק במטרה לחטב את הגוף- חיזוק השרירים והעצם, ושיפור שיווי המשקל. נסיים את השיעור בעבודה של חיזוק הבטן והישבן על המזרן. השיעור מלא אנרגיה ומתאים למתחילות בשלבי המעבר משיעורי הפילאטיס לאימונים הפונקציונאלים.

חיזוק

אימון המשלב עבודה על חיזוק השרירים, שיווי משקל ו-CORE

שיעור חיזוק, הוא שיעור העובד על חיזוק השרירים והעצמות, באמצעות אביזרי כושר שונים, בשילוב עבודה על שרירי הליבה ושיווי משקל. השיעור כולו ללא קפיצות ובקצב רגוע, מתאים למתחילות ולאוכלוסיה המבוגרת.

מנגד, השיעור מתאים גם למתאמנות חזקות וותיקות יותר – על ידי שימוש במשקלים גבוהים יותר ניתן לעלות את רמת הקושי.

יוגה

שיעורי יוגה וינאסה קלסאי לגוף ולנשמה.

שיעור המשלב תנועה, תנוחות סטטיות ונשימה.
מתאים לכל רמות הכושר הגופני, משפר את הגמישות וטווחי התנועה במפרקים, חיזוק השרירים, ועבודה על שיווי משקל, כל השיעור משלב עבודת גוף ונפש.

אימוני תחנות

שיעור דינאמי וקיצבי המשלב עבודה של כוח והעלאת דופק.

השיעור בנוי מחלוקה לתחנות עבודה, התחנות משתנות כל שיעור וכוללות שימוש ברצועות TRX, מדרגות, סולם זרירזות, בודי בר, כדורי כוח ועוד…
העקרון של השיעור הוא שילוב של עבודה כוח לצד העלאת דופק, לכל תחנה מוקדש זמן מסויים וישנם זמנים של מעבר בין התחנות, 
השיעור מורכב משני סטים של תרגילים רצים, מכל סט עושים בין 3-4 חזרות.

פיטבול

שיעור פילאטיס מזרן/קור, עם הכדור הגדול.

זהו שיעור המשלב את עקונות עולם הפילאטיס והקור עם הכדור הגדול. עבודה עם הכדור תורמת לשיפור היציבה ושיווי המשקל.

שיעור ברמת קושי גבוה יותר מפילאטיס מזרן.

אימון פונקציונאלי

אימון המשלב סטים שונים של עבודה ומנוחה

בכל שיעור הזמנים והתרגילים משתנים.
השיעור משלב עבודה פרטנית ועבודה בזוגות.
כל אימון מבוסס על תרגילים בעצימות גבוהה להגברת חילוף החומרים.
שיעור מגוון, הכולל בתוכו מבני טאטבה, ומבנים זמנים משתנים, עבודה קבוצתית ופרטנית. זהו שיעור חזק ומאתגר לשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני.

Call Now Button
שינוי גודל גופנים
ניגודיות