שריפת קלוריות מרבית – לא רק בריצה!

רוצים לשרוף הרבה קלוריות? להוריד שומנים ולצמצם היקפים במהירות ויעלות, אבל מכוני הכושר סגורים באופן כמעט מלא כבר מאמצע מרץ 2020, וואו כן, כמעט שנה! ועכשיו קפואאאאאאאאאאאא בחוץ וממש לא בא לכם לצאת החוצה לריצה?

הנה לכם 2 חלופות משולמות לימים אלו, שגם יגרמו לכם להעלאות דופק, ולשרוף שומנים וכל הטוב הזה בלי לצאת אל הקור העז.

1. קפיצה על חבל– דילגית היא אביזר קטן ונוח מאוד לאחסון, קפיצה בחבל מצריכה מעט מאוד מקום וגם כמובן הדילגית עצמה לא עולה הרבה כסף, ויש גם דלגיות משוכללות כאלה שיספרו בשבילכם כמה קפיצות עשיתם למרות שזה ממש עוזר גם למוח לספור בדופק גבוה.

אז מה כזה יעיל בקפיצה על חבל?

קודם כל, קפיצה בחבל מפעילה כמעט את כל קבוצות השרירים העיקריים בגוף, תחשבו כמה כוח וסיבולת צריך כדי לקפוץ מעלה כנגד כוח הכובד עם כל משקל הגוף?
שנית הקפיצות מפעילות את שרירי הרגליים התחתונים, ובנוסף עצם הנחיתות על הקרקע יוצרות אימפקט התורם לבניית מסת העצם, ובכך מניעת אוסטאופורוזיס/
כמובן בגלל הדופק הגבוה, יש פרץ של סרטונין ודופמין בגוף המשמשים כנוגד דכאון טבעי שזה בפרט משהו נחוץ בתקופה הזו,

2. טיפוס מדרגות, כן כן. יש בכל בית! גם בבית פרטי וגם בבניין מגורים חדר המדרגות ממש קרוב אליכם, אפשר לטפס מדרגות בכל מיני קצבים וצורות, אז גם אם אין לכן בעיה לרוץ בחוץ בקור הזה נסו לשלב מדרגות כחלק מהאימון בכדי לגוון ולאתגר את עצמכם. טיפוס מדרגות מעלה מאוד את קצב הלב, אפילו טיפוס 'רגיל' בקצב איטי וכמובן מפעיל את כל שרירי הרגליים כולל תרומה משמעותית לחיטוב ומיצוק הישבן – במיוחד עם מדלגים מדרגה ועולים מדרגה כן מדרגה לא. כמו כן עליה במדרגות שורפת אפילו יותר קלוריות ושומנים מריצה.

אז יאללה, למה אתם מחכים?

ממני אליכם,
נוגה
💜

שתפו את המאמר
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
פוסטים אחרונים