אימון אחד בשבוע. זה מספיק?

הרבה פעמים שואלים אותי…. אימון אחד בשבוע זה מספיק? זה נותן משהו?
אז התשובה שלי היא…תמיד עדיף משהו…על כלום!!
יש מחקר של רוברט פרידמן שפורסם ב- The American journal of Psychiatry שמציג שפעילות גופנית של שעה, אחת לשבוע…עשויה למנוע התפתחות של דכאון בעתיד.
אז נכון… לא מסיקים מסקנות על פי מחקר אחד…אבל בטוח שיש עוד הרבה מחקרים שמראים השפעה מטיביה כלשהיא של פעילות גופנית אפילו פעם בשבוע.
אז נכון לא תראו תוצאות מדהימות…. הכושר הארובי כנראה לא ישתפר….וגם לא תבנו מסת שריר… אבל החיים שלנו בנויים מתקופות…יש תקופות לחוצות בעבודה…ועם הילדים… ויש תקופות שהמצב הכלכלי לא מאפשר….(למרות שהליכה בחוץ לא עולה כסף…וגם המדרגות זה בחינם) אבל אחרי תקופה לחוצה…יש רגיעה….
ואז אולי נצליח להתאמן פעמים בשבוע או אפילו 3 פעמים בשבוע…אז כבר יהיה לנו יותר קל…להוסיף אימון בשבוע ולא להתחיל מאפס.
אז אל תוותרו לעצמכן… אל תגידו אם יש לי זמן רק לאימון אחד אז כבר עדיף לא לעשות כלום…גם לאימון אחד בשבוע יש השפעה מטיביה…
בחרו לכם יום….שעה…..מקום או פרטנר – זה יכול להיות בסטודיו ייעודי או אפילו בבית מול המחשב עם שלל סרטוני הכושר שיש היום ביוטיוב.
ותתחילו!!
אולי אפילו תהנו…. =)

בהצלחה, רק בריאות.

נוגה אלון
אחות מוסמכמת B.S.N בסיעוד, יועצת לפעילות גופנית.
מאמנת כושר אישית וקבוצות.

שתפו את המאמר
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
פוסטים אחרונים

חדש בישראל

ניקה בושם ספורט

בגדי ספורט – יש לך
נעלי ספורט – יש לך
תיק ספורט –  יש לך

ומה עם בושם ספורט?

בושם ייחודי לפעילות גופנית שיגרום לך להרגיש רעננה, בעל מרקם קליל ועמיד לאורך זמן