למה כדאי לך להתאמן איתי?

האימונים האישיים איתי מתקיימים בסטודיו הביתי שלי בגני תקווה, בסטודיו שלי ישנם  מכשירי ואבזרי כושר מגוונים החל ממיטת פילאטיס  מכשירים  הכי משוכללת בשוק הכוללת 2 מכשירים באחד, טיארקס,  משקולות, מגוון  סוגי  גומיות, כדורים רצועות כריות וכו אבל, זה לא באמת מענין…
בארגז הידע שלי, ברשותי רשימה ארוכה של תארים (אחות מוסמכת) קורסים (קורס על בסיסי ביעוץ לפעילות  גופנית) הכשרות (מדריכת עיצוב ארובי, פילאטיס מזרן ומכשירים, טיארקס, זומבה, מסאג' תאילנדי יוגה תרפיה ועוד…) והשתלמויות (לגיל השלישי, נשים בהירון ולאחר לידה) ממיטב המורים ובתי  הספר בארץ  (ווינגיט, שיבא, קמפוס שיאים, אלפונס טרשל ועוד), שזה קצת יותר מענין אבל גם זה לא העיקר ושניהם ביחד הם לא הסיבה מדוע לבחור בי כמאמנת הכושר האישית שלכם.
אז למה כן?
אז ככה, הנסיון שלי, היכולת לראות את האדם העומד מולי, באותה נקודת הזמן שהוא מגיע אלי, והאיטרגציה בין הכלים והידע התאורטי לבין מה שקורה וצריך עכשיו בשטח.
אני לא מעבירה אימון לפי שיטה מסויימת, או סדרת תרגילים שנכתבה על ידי מישהו אחר לאדם אחר
אני מתאימה, ומשלבת בין הכלים שברשותי את האימון הנכון לאדם שאצלי בנקודת הזמן הזו.
אין שיטה שכולה טובה ומתאימה לכולם וזה לא נכון לפעול  בגישה הזו, הדבר הנכון הוא לשלב בין השיטות בהתאם למטרות,  ולצרכים של האדם בזמן נתון. וכמובן כמה שיותר להימנע מפציעות.
אני חוזרת  וחוזרת על ענין החשיבות של נקודת הזמן שהאדם  מגיע אלי. למה?
אתן דוגמא,  מגיעה אלי אישה כבת 40 ואומרת לי  "כשהייתי צעירה הייתה ממש ספורטיבית, מתעמלת רצה וכו וכו, מאז עברתי 3 לידות, כן לא ממש התאמנתי כבר קרוב לעשור, אני עם 8 קילו עודפים, חולשה ברצפת האגן, הא כן יש לי גם פריצת דיסק בגב התחתון , הא והייתי באיזה אימון אחד לא מזמן ועשיתי (שיטה כלשהיא ) וזה לא בשבילי השיטה הזו חזרתי כולי כאובה רק החמיר לי את כאבי  הגב ….."
אז בעצם  לאישה יש זיכרון כלשהוא , ישן , של אישה חזקה וספורטאית, ונכון, חלק מהדברים  גם הגוף זוכר  ויש סיכוי גדול שאותה  אישה יכולה תוך  זמן קצר לחזור להיות בכושר מעולה להתחזק לרדת את הקילוגרמים הקודמים  ו'לחזור לעצמה' אבל כשהיא מגיעה אלי  אני צריכה לשים את העבר הספורטיסי לרגע  בצד, להתאים את עצימות האימון  ליכולות שלה עכשיו, אולי אפילו להתמודד במהלך האימון  עם חסמים רגשים, פחדים מחוויות אימון לא חיוביות  ודעות  מוטעות על כל מיני תרגילים  שיטות או אביזרים  וליצור עבורה מסלול,  תהליך נכון  והדרגתי, נפשי וגופני בדרך  ל'לחזור לעצמה'
כל אימון  כולל  בתוכו  'חישוב מסלול  מחדש'  הערכת  ההתקדמות והשיפור וכן כמו בכל תהליך להתייחס גם לבעיות לדברים חדשים שנגלים בדרך  ובכל  פעם  להתאים  מחדש  את האימון בצורה המיטבית לאותה   אישה, באותה  נקודת  זמן. לצאת מהשבלונה, לא לעבוד  על אוטומט, להיות  קשובה לאדם העומד מולי  – זו מבחינתי  הגישה הנכונה לאימון מותאם אישית, בין אם באימון אישי בסטודיו הביתי  שלי, ובין אם באימון המתקיים בקבוצות קטנות בסטודיו שלי במרכז  הבמה בגני תקווה. גם שם, בתוך קבוצה, ובתוך 'כותרת של שיעור' כל מתאמנת מקבלת את ההתאמות שמתאימות לה.
והכי חשוב זה לא משנה  איזה פעילות גופנית  אתם עושים, העיקר שתמשיכו להיות בתנועה, ושתתמידו בה, תתמידו בתנועה שעושה לכם טוב.

תנועה היא תרופה. הגוף מרפא את עצמו.  אל תפסיקו  לזוז.