נשים בהריון לפני ואחרי לידה

Noga Alon personal trainer

על כושר והריון בקצרה

גוף האישה עובר שינוי דרמטי במהלך ההריון , בלידה עצמה ולאחריה.
עליה במשקל, עומס על הגב והרגלים, התרחבות האגן, שינוי בערכי הסוכר בדם, שינויים בנשימה, שינוי במרכז הכובד, הפרדות שרירי הבטן דליפת שתן והרשימה עוד ארוכה.
נשים שהתאמנו בפילאטיס מכשירים לפני הכניסה להריון ובמהלכו דיווחו על תחושות טובות יותר במהלך ההריון והתמודדו טוב יותר עם קשיי הלידה עצמה.
כמו כן הוכחה שיטת הפילאטיס כיעילה ואמינה להחזרת הגוף לכושר, לגמישות , לאיזון ולגזרה שטרם ההריון.

אם את מתכננת הריון- ואף פעם לא התאמנת- זה בדיוק הזמן להתחיל.
אם תתחילי להתאמן לפני הכניסה להריון תוכלי להמשיך ולהתמיד באותה פעילות גם במהלך ההריון.
פעילות גופנית בשלב זה תעזור לך לחזק את רצפת האגן לפני העומס הצפוי עליה בהריון ובכך למנוע דליפות שתן/צניחות רחם בעתיד כמו כן פעילות גופנית בשלב זה תאפשר לך להכנס להריון במשקל תקין, עם יציבה נכונה וטובה יותר שתקל עליך בשלבי ההריון המתקדמים ואפילו בלידה.
במידה והינך כבר בהריון והתאמנת עד עכשיו באופן קבוע וסדיר בקבוצה ואת מרגישה שזה הזמן לעבור לאימונים פרטים ומותאמים יותר ולהכין את גופך לקראת הלידה הקרובה.
אם את כבר אחרי לידה, עברו 6 שבועות מלידה וגינלית או 8 שבועות מניתוח קיסרי ואת רוצה לחזור לאט, בצורה הדרגתית ובטוחה לגופך לפני הלידה הן מבחינת משקל וחיטוב הגוף והן מבחינת חיזוק רצפת האגן ושרירי הבטן

אני מזמינה אותך להגיע אלי לאימון אישי, אחד על אחד בו נתאים את האימונים לשלבים השונים שבדרך, בשלב תכנון ההריון. במהלך ההריון ולאחר הלידה.